Bont Alpha

Inovátor Bont je zpět a sním i „záhadná novinka“ Bont Alpha. Tentokrát se vrhl na své první „rekreační“ brusle. A co víc, vypadají velice rychle „Mají vypadat trochu jako závodní brusle“ řekl marketingový manager Bontu Alexander Bont. „Ale myslíme si, že toto je cesta „rekreačních“ bruslí, jakou jsme hledali“

 

Nové brusle, Alpha, představují konstrukci „z jednoho kusu“, jenže (oproti speedům) vystupuje nad kotník. Celá bota je pak postavena po „bontovsku“ na tříbodovém rámu.

Nové botky si vzaly, na rozdíl např. od K2 Radical, ze speedů to nejlepší. Karbonová skořepina tepelně nastavitelná, 6000-series hliníkový rám a přezku s pamětí.

Celý komplet je příjemným kompromisem: design měkké boty, pohyblivá kotníková manžeta a brzdička.

„Využitím Bont’s‘ Super Mold Technology, brusle nepotřebují používat tvarovanou manžetu nebo tlustou vycpávku,“ říká Bont. „Ve finále to znamená, že brusle je lehčí než fitneska, i když zůstává o něco těžší než závodní nebo polo-závodní (semi-race) brusle.“

Brzdička, standardní vybavení pro rekreační brusle, je k dispozici jako příslušenství.

V mnoha ohledech se Alpha podobá „bontovské“ Semi-Race brusli, kterou odpověděl Bont na úspěch jiných značek v takzvané maratonské kategorie bruslí (Rollerblade Marathon Carbon a K2 Radical 100).

„Ale Alpha je přeci jen těžší, než Semi-Race a je „obuta“ do menších koleček: 84 či 90 mm,“říká Bont.

Alpha je o „kolečko“ dražší než běžné rekreační brusle. Varianta s kolečky 84mm stojí $235 a varianta s kolečky 90mm $250. Ale dle mého přináší tolik novinek a vylepšení oproti jiným modelům, že se vyplatí trochu si připlatit.

[lg_folder folder=“images/stories/brusle/alpha“]

9 komentářů: „Bont Alpha“

  1. Trasa se nenachází přesně v místě vyznačeném na mapě, i když ji čára v jednom místě protíná. Na západní straně začíná asi o 200m severněji (u hájovny a odpočívadla) a na východní straně asi o 500m jižněji, než momentálně mapa ukazuje (na odbočce uprostřed rovinky, třetí od Kuřívod).

Napsat komentář