ČMP vychytávky 2010

ČMP a jeho pořadatelé Inlajn.Cz zveřejnili zajímavý seznam novinek pro letošní sezonu. Po loňských zmatcích kolem časomíry, kterým se nevyhnuly snad žádné české závody, přišli pořadatelé s jasnými pravidly. Navíc představili nové závody.

Aby časomíra dobře měřila

Každý rok se alespoň ajednom závodě setkáme s nějakým nepříjemným překvapením v podání časomíry. Věřte, že je to pro nás ta nejméně příjemná věc na celých závodech a proto jsme přes zimu časomíře věnovali docela dost pozornosti.
Pro letošní rok jsme změnili firmu, která nám časoměrné služby dodává a společně jsme vytvořili nový startovní postup tak, abychom minimalizovali výsledkové zmatky. Aby to celé fungovalo je samozřejmě potřeba disciplína a kázeň Vás, závodníků a protože to děláte pro sebe, tak věřím, že vše bude fungovat správně.
Startovní listina – se uzavírá 30 minut před startem a bude vyvěšena na infopointu. Protože je třeba na přípravu startovnky trochu času, tak registrace před závodem končí nejpozději 45 minut před startem.
Opravy startovní listiny – od vyvěšení startovní listiny běží limit 20 minut na případné změny a opravy. Dodatečné změny ve startovce už nebudou možné. Je nezbytné, aby si každý pečlivě zkontroloval, že je na správné startovce se správnými údaji.
Řazení na start – nejpozději 5 minut před startem musí být všichni závodníci nastoupeni ve startovacím koridoru. Na pokyn startéra přejede celé startovní pole přes časoměrnou čáru a tím bude definitvně uzavřena startovní listina. V pěti minutách před startem proběhne porovnání startovní listiny a skutečného startovního pole a případné nejasnosti budou řešeny se startérem.
Kontakt závodníků či doprovodu s časoměrným týmem je absolutně zakázán a bude trestán diskvalifikací.
Vyhlášení výsledků – do 15-ti minut po dojetí čela závodu jsou vydány první neoficiální výsledky a běží čas 20 minut na protesty, které se musí podávat písemně ředitelství závodu.

Věříme, že všechny tyto změny povedou ke zkvalitnění výsledkového servisu tak, abyste všichni odjížděli spokojení z dobrého závodu.

Uvidíme, jak se tento systém osvědčí při reálném použití. Nicméně pořadatelé si za něj zaslouží pochvalu. Konečně někdo přišel s řešením. Nezbývá, než si počkat na Plzeň, kde se teorie změní v praxi.

ČMP a Praha 2010

Jestliže vás první novinka potěšila, tato zpráva vaší radost znásobí. Letošní pražské závody totiž budou na opravdu exclusivním místě. Jen pro bruslaře bude vyhrazen nový šestikilometrový úsek dálnice kolem Prahy mezi Jesenicí a Vescem. Po Račicích tak získává ČMP další fantastickou trať. Na lepších podmínkách se letos nikde nepojede.

ČMP a Bil 2010

I liberecké zastavení letos doznalo novinek. Krom klasického závodu a nočních sprintů je připraven na druhý den extrémní výjezd na Ještěd. Je otázkou, jak moc se budou závodníci v posledních metrech připomínat bruslaře, ovšem rozhodně je to oživení.

Celkově by se dala až tato zpráva označit za novinky pro rok 2010. Pořadatelé si dali dost práce s utajením a o to větší radost jistě udělali každému fandovi bruslení. Mně osobně se velice líbí systém předstartovní kontroly, který by mohl fungovat. Stejně jako závody v Praze, které budou velice rychlé a pro závodníky atraktivní.

Napsat komentář